دانلود پایان نامه، مقاله ، پروژه

پایان نامه ها- پروژه ها -جزوات- تحقیقات-گزارش کارها و ...

دانلود پایان نامه، مقاله ، پروژه

پایان نامه ها- پروژه ها -جزوات- تحقیقات-گزارش کارها و ...

سلام و تقدیم ادب هدف این فروشگاه دسترسی شما عزیزان به فایل مد نظرتان با کمترین قیمت است در صورتی که مطلب خاصی را مد نظر دارید میتوانید از طریق راههای ارتباطی ما ، ایمیل و سایت با ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین فرصت فایل شما در سایت قرار گیرد ما را به خاطربسپارید و به دوستان خود معرفی کنید
به ما اعتماد کنید
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود نمایش داده می شود و یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود

اهداف سایت
فایلود، سایتی است جهت خرید و فروش مشارکتی انواع فایلهای دانشگاهی، پروژه، پایان نامه، گزارش کارآموزی، طرح کارآفرینی، جزوات درسی، مقالات، کتب، آموزشی، فرمها و مستندات، وب و برنامه نویسی، نرم افزار، قالب وبسایت، فایلهای قابل اجرا در کامپیوتر و موبایل، طرح های گرافیکی، طرح های لایه باز، سورس کد برنامه های اجرایی، اسکریپتهای طراحی سایت و بطور کلی هر فایلی که قابل دانلود باشد.
در دنیای امروز دارایی های افراد تنها دارایی های فیزیکی نیستند. همه ما به ویژه نسل جوان دارای فایل هایی الکترونیکی هستیم که در دورانهای مختلف تحصیلی و پژوهشی پس از انجام تحقیقات لازم تهیه و به منظور خاصی ارائه می­دهیم، ولی پس از مدتی حتی فراموش می­کنیم که این فایل ها را در کدام درایو یا فولدر کامپیوتر ذخیره کرده­ایم. این فایل ها دارایی های ارزشمندی هستند که حاصل ساعتها و روزها تلاش و پیگیری است و نباید به سادگی از آن ها غافل شد. این فایل ها می توانند از موارد ساده ای قبیل یک پروژه دانشگاهی، پروژه کارآموزی، یک مقاله، یک رزومه کاری، یک عکس زیبا و دیگر موارد مشابه باشند. فایلود این امکان را بطور رایگان به شما می­دهد که فایل هایتان را جهت استفاده دیگران به اشتراک بگذارید که با این کار علاوه بر انجام یک کار خدا پسندانه، برای خود درآمدزایی هم خواهید نمود (البته امکان درج رایگان فایل نیز وجود دارد که سبب افزایش بیش از پیش ارزش معنوی کار شما خواهد شد).
از این طریق هم کسب درآمد می­کنید که نتیجه آن کمک به نشر علم، دانش و و تجربیات ارزشمند شما است و از طرفی کمک به رفع نیازهای هموطنان علاقه مند، چرا که مطمئنا فرد یا افراد دیگری هستند که به فایل­های شما نیاز دارند.
در این سایت می توانید به چند روش بطور رایگان و براحتی کسب درآمد نمایید و محصولات قابل دانلود خود را به برای فروش قرار دهید. همچنین با بازاریابی محصولات در سایت یا وبلاگ خود از پورسانت فروش فایلها و یا با زیر مجموعه گیری، براحتی درآمد زایی نمایید. و یا اینکه محصولات مورد نیاز خود را به راحتی از طریق درگاه امن بانک ملت خرید و سپس دانلود نمایید. پس از هر خرید یک نسخه از فایل همزمان به ایمیل شما ارسال میگردد.

راهنمای خرید آنلاین و دانلود فایل
مراحل زیر را برای خرید و دانلود دنبال کنید:
- ابتدا محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای این منظور می توانید از جستجوگر سایت استفاده کنید، پس از جستجوی اولیه، جستجوگر وارد صفحه جستجوی پیشرفته می شود.
- بر روی پرداخت و دانلود کلیک کنید.
- در صفحه باز شده، ایمیل و نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید تا علاوه بر نمایش لینک دانلود، لینک دانلود همزمان به ایمیل شما نیز ارسال شود و همچنین اگر فرایند پرداخت و دانلود با مشکل مواجه شد، امکان پیگیری راحت­تر و سریع­تر انجام شود.


- برای پرداخت آنلاین روی پرداخت هزینه کلیک کنید، در این مرحله وارد درگاه پرداخت امن بانک ملت می شوید و می توانید با «کارت همه بانک ها» پرداخت را انجام دهید.




- پس از پرداخت آنلاین موفق، مجدداً به فایلود هدایت خواهید شد و با کلیک بروی لینک دانلود، امکان دانلود فایل فراهم میشود و همزمان یک نسخه از فایل به ایمیل شما ارسال می­شود

راهنمای پرداخت آنلاین
در هنگام خرید اینترنتی اطلاعات کارت بانکی مورد نیاز جهت پرداخت آنلاین موفق عبارتند از:
- شماره ۱۶ رقمی درج شده بر روی کارت
- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
- CVV2 (شماره درج شده در پشت کارت که معمولا 3 یا 4 رقمی است)
- تاریخ انقضای کارت

لازم به توضیح است که رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است. در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید:
- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده­اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید.
- به شعبه بانک خود مراجعه و درخواست رمز خرید اینترنتی کنید

 

تضمین خرید
فایل هایی که در این سایت عرضه می شوند دارای مشخصاتی می باشند که توسط فروشنده فایل ذکر شده است. در صورتیکه به هر دلیل پس از خرید فایل امکان دانلود فایل میسر نگردید و یا اینکه فایل به ایمیل شما ارسال نشد، در هر زمان از طریق یکی از راه های ارتباطی با ما که در صفحه تماس با ما آمده است (بهترین روش ارسال پیامکی حاوی مشخصات فایل بهمراه شماره تراکنش یا شماره پیگیری پرداخت آنلاین به سامانه پیامکی سایت به شماره 30005911001000) اطلاع دهید تا در اسرع وقت فایل مربوطه برای شما ارسال گردد. هر گونه اشکال در فایل را حداکثر تا 24 ساعت پس از خرید اطلاع دهید تا شکایت شما مورد بررسی قرار گیرد.
تماس با ما
 
با  تقدیم ادب هدف این فروشگاه دسترسی شما عزیزان به فایل مد نظرتان با کمترین قیمت است در صورتی که مطلب خاصی را مد نظر دارید میتوانید از طریق راههای ارتباطی ما ، ایمیل و سایت با ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین فرصت فایل شما در سایت قرار گیرد ما را به خاطربسپارید و به دوستان خود معرفی کنید: