يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ
پایان نامه بررسی میزان اثربخشی بازاریابی الکترونیکی بر میزان فروش شرکتهای خدمات هواپیمائی
پایان نامه بررسی میزان اثربخشی بازاریابی الکترونیکی بر میزان فروش شرکتهای خدمات هواپیمائی
چکیده: در عصر حاضر که مفاهیم ارتباطات، رقابت، مشتری گرایی، تجارت و. .. با هم پیوندی ناگسستنی دارند، بازاریابی الکترونیکی به عنوان عنصری از تجارت و کسب و کارهای موجود، نقش محوری در حفظ و بقاء کسب و کارها از طریق جذب و حفظ مشتریان، شناساندن و معرفی محصولات و ایجاد انگیزه برای احساس نیاز به خرید ایفا..
۹۴/۰۱/۲۳