پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ
پایان نامه بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران
پایان نامه بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران
بخشی
از مقدمه: خطر یا ریسک به عنوان یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان
همواره و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای
پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع
شدن این خطرات کاهش دامنه خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام
راه ...
۹۴/۰۷/۰۹